top of page

כמה עולה לפתוח חנות אונליין? כמה שתרצו

פעם – ואפילו לא מזמן – כדי להקים חנות באינטרנט היה צריך להתחייב להוצאה גדולה.

זה כבר לא נכון.

וטוב שכך בתקופה המאתגרת שלנו, שבה הרבה עסקים נאלצים לעשות את הזינוק למכירה באינטרנט הרבה לפני שהם ציפו. כמובן שיש בזינוק הזה גם הזדמנות גדולה – ליותר קונים בפחות הוצאות. אבל ההוצאה הראשונית מונעת מהרבה עסקים להקים אתר מכירה.

למרבה השמחה, היום יש כמה מערכות נפלאות שמאפשרות להתחיל עם חנות קטנה בזול ואפילו בחינם, ורק כשמתחילים לראות תוצאות ונכנס כסף, במהירה בימינו אמן, להגדיל את החנות.

נשמע טוב?

בואו נציץ לתוך ארבע אפשרויות שנותנות לך להצמיח חנות בקצב שלך: וויקס, וורדפרס, קאש קאו ושופיפיי.


כדי להשוות בנוחות, נתחיל בטבלה שסוקרת את התמונה הגדולה – ומיד אחריה נצלול קצת יותר לכל פלטפורמה.

(רוצה להתייעץ מה יתאים לעסק שלך – עם מומחים שלא מנסים למכור לך שום דבר? אפשר לשריין לעצמך שיחת ייעוץ בחינם כאן: hivemind.co.il/cosultfree )



הבחירה המעוצבת: Wix

כמה עולה אתר בוויקס

אם מה שהכי חשוב לך זה שהאתר יהיה מעוצב לעילא – ויש לך רק כמה עשרות מוצרים למכור, וויקס היא הבחירה בשבילך.

היא טובה להתחלה כי אפשר לבנות בה אתר מקסים גם לבד, בלי אנשי מקצוע – ולשדרג לעיצוב מקצועי וחווית משתמש מקצועית בהמשך.

יתרון משמעותי: אם צריך אתר עכשיו ומיד, יש לה מערכת אוטומטית ששואלת אותך כמה שאלות – ובונה עבורך אתר! ברגע שהאתר הראשוני בנוי, רק מחליפים את הטקסטים, התמונות והלינקים ואפשר להתחיל לרוץ.

הידעת? וויקס היא חברה בינלאומית – אבל פיתוח ישראלי. כן, יש לה תמיכה בעברית.

למי לא מתאים? לחנות גדולה עם הרבה מוצרים, שזקוקה למערכת ניהול מלאי ומשלוחים חזקה.


להתייעצות עם מומח/ית לגבי הקמת אתר וויקס: שיחת ייעוץ חינם



הבחירה רבת האפשרויות: WordPress

כמה עולה לבנות אתר וורדפרס

אם מה שהכי חשוב לך זה לשמור על כל האופציות פתוחות, לשלב אתר תדמיתי עם חנות קטנה שיכולה גם לגדול לענקית – וורדפרס היא הבחירה בשבילך.

יתרון משמעותי: היא מערכת קוד פתוח, מה שאומר שמאות אלפי מתכנתים ברחבי העולם מוסיפים לה תוספים וחיבורים להרבה מערכות אחרות. זה גם מה שעושה אותה פתוחה לכל כך הרבה אופציות.

הידעת? לצד וורדפרס המוכרת היטב, יש לה מערכת פופולארית להפליא לחנויות בשם ווקומרס (WooCommerce), שמאפשרת גם לנהל מלאי ומשלוחים במערכת מקצועית וחזקה, כשמגיע הצורך.

למי לא מתאים? למי שרוצה לבנות חנות מהר ולבד, ללא אנשי מקצוע. זו מערכת פתוחה עם הרבה מדריכים ברחבי הרשת, כך שניתן ללמוד אותה לבד, אבל היא דורשת השקעת זמן רצינית לטובת הבניה.

להתייעצות עם מומח/ית לגבי הקמת אתר וורדפרס: שיחת ייעוץ חינם


הבחירה הישראלית הנוחה: Cash Cow

CASH COW

אם מה שחשוב לך זה להתחיל למכור מהר כמה מוצרים ראשונים, בלי להתחייב לשום הוצאה, ולהגדיל את החנות עם ההכנסות – קאש קאו היא הבחירה בשבילך.

יתרון משמעותי: אפשר להקים בה חנות לבד בקלות, בלי להזדקק לאחסון אתרים ולרכישת דומיין בהתחלה. ורק כשמתחילים למכור – לשדרג למערכת המלאה, בדמי מנוי חודשיים. ואפשר בהחלט לשלב אותה לתוך אתר קיים.

הידעת? זו מערכת ישראלית שפותחה בשביל צרכי השוק הישראלי, ונותנת תמיכה מצוינת בעברית. ובניגוד לרוב האופציות הוותיקות, יש בה חיבור מצוין לפייסבוק, מוכן לקראת חנויות פייסבוק שיגיעו בקרוב!

למי לא מתאים? למי שמחפש הרבה אפשרויות לא סטנדרטיות. זו מערכת סגורה, לא אתר פתוח – כל פיתוח מעבר לאפשרויות (הנרחבות) הכלולות במערכת ידרוש תשלום נוסף או יהיה בלתי אפשרי.


להתייעצות עם מומח/ית לגבי הקמת אתר קאש-קאו: שיחת ייעוץ חינם


הבחירה הבינלאומית המקצוענית: Shopify


כמה עולה לבנות אתר שופיפיי

אם מה שחשוב לך זו מערכת בינלאומית חזקה, שתעבוד היטב עם כל גודל חנות, כולל ענקית – שופיפיי היא הבחירה בשבילך.

יתרון משמעותי: מכל הארבע, שופיפיי היא המערכת החזקה ביותר – היא תעמוד בכל נפח קונים, ניהול מלאי, משלוחים והפקת דוחות שעסק ישראלי יכול לזרוק עליה. בתנאי שמשלמים לה בהתאם, כמובן.

הידעת? שופיפיי עובדת צמוד עם פייסבוק, והרבה מהאופציות החדשות שפייסבוק מביאה אל עולם האי-קומרס זמינות קודם כל ללקוחות שופיפיי. כולל חנויות הפייסבוק (-אינסטגרם – ווטסאפ) שעומדות להגיע אלינו עוד כמה חודשים.

למי לא מתאים? למי שחייב/ת להוזיל עלויות. שופיפיי היא מערכת חזקה, מהירה ומעולה, התשלום החודשי שלה כולל בנייה, שדרוג אוטומטי ופיצ'רים מעולים – אבל היא עולה בהתאם. יש לה תקופת ניסיון של 14 יום, ואחריה דמי המנוי החודשיים מתחילים ב-29$ לחודש, ומטפסים מהר מאוד, עם נפח הקונים והמוצרים.


להתייעצות עם מומח/ית לגבי הקמת אתר שופיפיי: שיחת ייעוץ חינם


היה מעניין? שתפו את המאמר עם בעלי עסקים שירצו לדעת >>

442 צפיות0 תגובות

Commentaires


bottom of page