top of page

3 דברים שחובה לשאול אנשי דיגיטל: שאלת התקציב

כל עסק נתקל ברגע שהוא עומד לעבוד עם איש מקצוע חדש, ולא לגמרי בטוח - מה לשאול. מה כן - ומה לא - לספר. ואיך להחליט: האם זה האחד שיצעד איתי לעד?

(טוב, נסחפנו, אבל העיקרון ברור).


קבלו את פינתנו החדשה: 3 דברים שלא חשבתם לשאול את אשת/איש הדיגיטל הבא שלכם. וכדאי.

מניסיון.

זה מה שאנחנו עושים בחיים, כן?


והראשון: שאלת התקציב.


כן, כמובן שחשבתם להעלות את עניין התקציב. אבל איך?

כמעט כל עסק שואל "כמה עמוד נחיתה יעלה לי" (או כל שירות אחר), ו/או "כמה נראה לך שכדאי להשקיע בפייסבוק / גוגל" (או כל... הבנתם את הרעיון).

הפוך, גוטה. הפוך. עם שתיים סוכר, בבקשה.


תודה, גוטה.















השאלה ההפוכה יכולה לעזור לעסק שלכם לקבל יותר רווח - באותו כסף. כן כן. באמת. בלי שטיקים.

נסו לשאול - "העסק יכול להשקיע כרגע X ש"ח בחודש בשיווק דיגיטל. מה כדאי לעשות עם התקציב הזה?“


מה זה ייתן?


קודם כל, ההצעה הראשונית שתקבלו תהיה מותאמת הרבה יותר לצרכים וליכולות שלכם.


שנית, לא תוציאו יותר משהתכוונתם. יותר מדי פעמים עסקים מגיעים אלינו מאוכזבים ממי שעבדו איתם, והרבה יותר מדי פעמים - לב הבעיה היא שהוציאו יותר ממה שרצו, והרגישו שלא קיבלו מספיק. אבל כשמוציאים יותר ממה שמתכוונים... כמעט אף פעם לא מרגישים שמקבלים תמורה נכונה. (ולפעמים גם אנשי הדיגיטל באמת לא נתנו תמורה בעד האגרה, אבל זה כבר פוסט אחר לגמרי).


ושלישית, אנשי דיגיטל טובים באמת - ימקסמו את הרווח מהתקציב שלכם. אולי עדיף לנצל את מודעות הלידים של פייסבוק במקום לעצב עכשיו עמוד נחיתה? אולי לעסק שלך, עכשיו, בתקציב הזה - קמפיין חיפוש בגוגל יועיל יותר מפייסבוק? אולי... אולי.


שאלות לסיום:

ואם עדיין אין לי תקציב מוגדר?

קל. בשביל מה יש לנו כאן במוח כוורת שיחות ייעוץ ממוקדות - בחינם - לעסקים? שריינו לעצמכם שיחה


אבל איך מוצאים אנשי דיגיטל טובים באמת?

נו, בשביל מה אתם באתר של מוח כוורת? זה מה שאנחנו עושים - מתאימים אנשי דיגיטל מעולים לעסקים שצריכים אותם. כן, זה בחינם לעסק. אפשר לקרוא עוד כאן או לשלוח לנו הודעה, ונחזור כדי לעזור.


השאלה הבאה: איך יודעים שנצליח?

נתראה!


23 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page