סליחה על השאלה הגסה, אבל ישבת פעם לקבוע תקציב שיווק דיגיטל? כלומר, כן, כמובן שברור לך מהו. בטח יש לך תכנית שיווקית, עשית מחקר מתחרים, אולי אפילו תכנית עבודה שנתית...
אבל התקציב. לדיגיטל. יכול להיות שפחות או יותר קבעו אותו בשבילך?
ושלא לגמרי ברור לך איך מנהלים אותו טוב יותר? מה חייב להכנס אליו - ועל מה מתבזבזים יותר מדי זמן וכסף?
בדיוק בשביל זה בנינו את סדרת הסרטונים הייחודית איך בונים ומנהלים תקציב שיווק דיגיטל.
קדימה, בואו נתחיל לבנות תקציב:
שנתאים לך מקצועני דיגיטל, מהנבחרת המובילה? לחצו ונדבר
קפצו ישר לפרק שמעניין אתכם:
2. מה הדבר הראשון שצריך להכנס לתקציב דיגיטל? לסרטון
3. הטעות הכי יקרה בתקציב הדיגיטל: האתר. איך נמנעים ממנה? לסרטון
4. איך מתקצבים נכון את הרשתות החברתיות בלי לבזבז כסף - וזמן? לסרטון
5. מתי צריך SEO? וכמה להשקיע בו? לסרטון
6. איך מתזמרים את כל אלה לתקציב אחד? לסרטון
את מי עוד סדרת הסרטונים הזו תעניין? שתפו:
Comments